Je kunt je aanmelden via email of telefonisch. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen. Mocht je in je email persoonlijke zaken neerzetten, willen we je verzoeken Zivver te gebruiken om dit op veilige wijze te doen, onderaan elke pagina vindt je de knop om een veilig bericht naar ons te sturen.
Let op: Vanaf heden geldt er een aanmeldstop voor alle diagnostiek en behandeling binnen de praktijk.
Wanneer je de wachttijd te lang vindt, kun je altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of je zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Je zorgverzekeraar kan je ondersteunen, zodat je binnen 4 weken vanaf je eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).
Wanneer je een gesprek vergoed wil krijgen door je verzekering (zie ook tarieven & vergoedingen), neem je de volgende documenten mee naar je eerste afspraak:
- verwijsbriefje van je huisarts (hierop moet o.a. staan de agbcode van je huisarts, een vermoeden op een diagnose en de datum moet voor de eerste afspraak zijn).
- een geldig legitimatiebewijs